19.04.2018
S-ryhmä lähtee rautakauppa- puutarha- ja sisustuskisaan uusin asein. Uuden ajan rautakaupan lippulaivoissa eli Kodin Terroissa rohkaistaan suomalaisia aloittamaan remontti kohti unelmien kotia pienin suurin muutoksin.
Rautakauppa on historiansa suurimman murroksen äärellä.
– Ihmiset eivät enää halua pelkkiä vasaroita ja nauloja vaan rautakaupasta halutaan ideoita, inspiraatiota ja ratkaisuja. S-ryhmä avaakin nyt uuden ajan rautakaupan, kaupallinen johtaja Ilkka Alarotu S-ryhmän vähittäiskaupasta kertoo.
Kaikki S-ryhmän Kodin Terrat ovat kokeneet täysmittaisen muutoksen alkuvuoden aikana. Uuden sukupolven rautakaupat auttavat asiakkaita nyt suurissa ja pienissä muutoksissa.
– Lähdimme uusimaan Kodin Terraa isosti, emme hienosäätämään. Jos haluaa uudistaa kotia tai kesämökkiä, ei aina tarvitse tehdä isoa remonttia tai palkata ammattilaisten armeijaa työhön. Pienillä ja edullisilla ratkaisuilla voi saada täysin uutta ilmettä. Kun rohkaistuu kokeilemaan itse, voi huomata, ettei remontointi niin kovin vaikeaa välttämättä olekaan, valikoimajohtaja Lasse Ketola S-ryhmän vähittäiskaupasta kuvaa.
Kodin pienistä kunnostuksista ja muutostöistä kuten seinien maalaamisesta tai sisustamisesta onkin tullut monelle rakas ja palkitseva harrastus. Remontointiin ja sisustukseen käytetään Suomessa vuosittain satoja miljoonia euroa.
Sisustamisen ja rakentamisen uutta aikaa symboloivat esimerkiksi Sipe Santapukki ja Toni Wirtanen. Musiikkialan ammattilaiset ovat innokkaita rakennuttajia ja remontoijia.
S-ryhmä on aloittanut yhteistyön Apulannan kanssa. Apulanta on mukana suunnittelemassa kesän 2018 Porin Asuntomessuilla nähtävän Kodin Terra -talon stailausta ja sisustusta.
– Rakennustaide on kaikkien taiteiden äiti ja sillä ajatuksella olen harrastanut rakentamista jo pidemmän aikaa. Erityisen iloinen olen siitä, että myös Toni on alkanut lämmetä aiheeseen. Käsissämme on muutama kiinnostava hanke, joiden puitteissa uusi Kodin Terra kiinnostaa. On huojentavaa saada kaikki tarvittavat värkit yhdellä kauppareissulla. Kokemuksesta tiedän, että pitkässä juoksussa palaa liikaa aikaa, jos rakennustarvikkeita pitää noukkia ympäri kylää, Apulannan toimitusjohtaja Sipe Santapukki toteaa.
Suuri yleisö pääsee tutustumaan Tonin ja Sipen sisustusideoihin Porissa paikan päällä ja some-kanavissa.
– Porin projekti on sikäli kiinnostava ja meille uudenlainen, että panoksemme alkaa vasta raa’an rakentamisen jälkeen. Keskitymme itse kerrankin pelkkään siistiin sisätyöhön ja pääsemme testaamaan designtaitojamme sisustussuunnittelun myötä, Santapukki paljastaa.
27.12.2024 | Asiakasomistajuus | Edut ja tapahtumat
23.12.2024 | Asiakasomistajuus | Edut ja tapahtumat
19.12.2024 | Asiakasomistajuus | Edut ja tapahtumat