25.11.2016
S-ryhmän yhdessä asiakkaidensa kanssa keräämä lahjoitus syöpätutkimuksen hyväksi on tänä vuonna yli 450 000 euroa.
Suomalaiset ostivat S-ryhmän kaupoista kaikkiaan yli 187 000 Michael Monroen suunnittelemaa nauhaa. Nauhamyynti kasvoi viime vuoteen verrattuna huimasti: nauhoja myytiin 50 000 kappaletta enemmän kuin vuosi sitten.
Syöpäsäätiön Roosa nauha -kampanja käynnistyi 22.9.2016 ja jatkui 31.10.2016 asti. Roosa nauha -kampanjalla on vuosien varrella edistetty suomalaista rintasyöpätutkimusta ja vaikutettu siihen, että yhä useampi rintasyöpä voidaan ehkäistä tai hoitaa. Lisäksi lahjoitusvaroilla on rahoitettu neuvontatyötä ja ylläpidetty Syöpäjärjestöjen maksutonta neuvontapalvelua.
S-ryhmä on ollut mukana Roosa nauha -keräyksessä muutaman vuoden ajan. Pääpaino yhteistyössä on nauhamyynnissä, johon S-ryhmä tarjoaa kattavan myymäläverkostonsa. Mukana nauhaa myymässä olivat Prismat, S-marketit, Salet, Alepat, ABC-liikennemyymälöiden marketit sekä Sokos ja Emotion.
01.11.2024 | Asiakasomistajuus | Edut ja tapahtumat
01.11.2024 | Asiakasomistajuus | Edut ja tapahtumat
01.11.2024 | Edut ja tapahtumat