02.11.2017
Asiakasomistajien digitaaliset palvelut Sokos Hotelleissa kehittyvät.
Asiakasomistajat voivat nyt kirjautua sokoshotels.fi:hin omalla S-tunnuksellaan. Kirjautuneena asiakas pääsee katsomaan kaikkia sokoshotels.fi:ssä tekemiään varauksia, tilaamaan uutiskirjeitä sekä tarkastelemaan kertyneitä Bonuksia ja muita asiakasomistajuuteen liittyviä tietoja. Asiointia helpottaa esimerkiksi se, että uutta varausta tehdessä asiakkaan ei enää tarvitse täyttää yhteystietojaan uudelleen – ne ovat valmiina.
Kirjautuminen on jälleen askel kohti entistä helpompaa digitaalista asiointia Sokos Hotelleissa. Kirjautuneiden asiakkaiden käyttöön tuodaan tulevaisuudessa lisää uusia ominaisuuksia ja palveluita, joilla hotellikokemus sujuu jouhevammin varauksesta uloskirjautumiseen.
S-tunnus on S-ryhmän yhteiskäyttöinen tunnistamisratkaisu eri verkkopalveluihin. Se on käytössä jo lähes kaikissa S-ryhmän verkkopalveluissa, muun muassa Yhteishyvä.fi:ssä, S-kanavalla, Prisma.fi:ssä ja Sokos.fi:ssä. Jos sinulla ei ole vielä S-tunnusta, mutta olet asiakasomistaja, voit luoda tunnuksen kirjautumisen yhteydessä sokoshotels.fi:ssä.
S-Card-asiakkaat voivat edelleen kirjautua palveluun S-Card-tunnuksilla ja hallinnoida omia varauksiaan ja tietojaan kuten ennenkin. Jos asiakkaalla on käytössä sekä S-Card että S-Etukortti, hänen tulee valita kirjautumisen yhteydessä, kumpaa asiakkuutta tarkastelee. S-Card-varaukset näkyvät S-Card-kirjautumisen takana ja S-Etukortilla tehdyt varaukset S-Tunnuksen takana.
Sokoshotels.fi:ssä voi edelleen tehdä varauksia kirjautumatta. Tällöin omaan varaukseen pääsee vain varausnumerolla.
Lue lisää S-tunnuksesta: https://www.s-kanava.fi/web/s/kysymys?faq=59609_10810
Lisätiedot:
Marianne Uimonen, Digital and CX development lead, SOK Matkailu- ja ravitsemiskaupan ketjuohjaus, p. 010 7681335, email: marianne.uimonen@sok.fi
06.12.2024 |
05.12.2024 | Asiakasomistajuus | Edut ja tapahtumat