24.05.2011
S-ryhmän palvelut verkossa yhteen kokoava S-kanava on uudistunut. Päivitetyn ilmeen lisäksi uusi S-kanava lupaa entistä helpompaa ja asiakaslähtöisempää otetta.
Tutkimusten perusteella S-kanavalta kaivattiin S-ryhmän palvelutarjonnan, tuotteiden ja etujen entistä selkeämpää esittelyä. Toiveisiin on vastattu palvelujen näkyvyyttä kasvattamalla ja sivuston rakennetta yksinkertaistamalla. Entistä suuremman painoarvon ovat saaneet erityisesti S-ryhmän verkkokaupat ja muut sähköiset palvelut.
Uudella S-kanavalla käyttäjä hyötyy muiden käyttäjien tekemisistä: esimerkiksi etusivulla näkyy käyttäjien eniten tekemät haut, kun taas edut on mahdollista järjestää tykätyimmyysjärjestykseen. Uutta on myös se, että S-ryhmän Facebook-sivut näkyvät upotettuina suoraan S-kanavan sisällä.
Verkkopalvelun uudistuminen ei jää tähän, vaan on vasta ensimmäinen askel pitkässä kehityspolussa.
Mitä mieltä olet uudistuneesta S-kanavasta? Jätä meille palautetta klikkaamalla tästä
01.11.2024 | Asiakasomistajuus | Edut ja tapahtumat
01.11.2024 | Asiakasomistajuus | Edut ja tapahtumat
01.11.2024 | Edut ja tapahtumat